Bones High Treason in the Holiday Season
S11, E8: The team investigates the high-stakes murder of a political journalist who was found dead after recently publishing an article exposing corruption in the NSA. Due to the nature of the investigation, Hodgins’ paranoia takes over as the team realizes their every move is being watched. Meanwhile, Brennan secretly tries to plan a surprise for Booth and the whole team celebrates Thanksgiving together.