The Dog Hotel Honey I Shrunk the Dog
S1, E3: Matt and Leon take on their first dog on the hotel's health and fitness programme. Terrier Alfie is over nearly twice his ideal weight, unable to exercise and he's slowly becoming less mobile. In desperation, his owner brings him to live at the hotel for six weeks in the hope that they can save his life by helping him lose weight.