I Am an Android...or Am I?
S2 E16: I Am an Android or Am I?: Will and Jenny try to stop Sigourney's orders to protect Frankie, but when Frankie fails Tammy's test, she and Dayton must keep Frankie's secret. (S2, ep 16)