I Become Supreme Lord of the Bathroom
S1, E2: Percy struggles with his mother's sacrifice and tries to fit in at Camp Half-Blood, located on Long Island, a secret refuge for demigods like himself. As Percy learns about his new world, he meets new friends and bullies.