Burden of Proof: Who Killed Jennifer Pandos? I Can't Erase The Things I've Done
S1, E4: As the police investigation heats back up, Stephen learns about secret legal proceedings and a police subpoena regarding someone from Jennifer's past; new evidence takes an emotional toll on Stephen and his family.