I Changed My Mind About the Milk
S10, E1: On the tenth season premiere, Walden plans a big surprise for Zoey (recurring guest star Sophie Winkleman) on her birthday. Grammy winner Michael Bolton guest stars as himself, while True Blood’s Brit Morgan guest stars as a woman Walden meets at a bar.