My Next Life As a Villainess: All Route Lead to Doom! I Had Fun Over Summer Vacation...
S1, E6: Catarina has successfully avoided triggering her own doom thus far, and now she's enjoying a summer holiday spent doing all kinds of preparations to avoid any future destruction flags.