"I'm Gonna Die on This Mountain"
S1, E3: A perilous bridge crossing exposes Mickey's crusade to get good film footage before the team heads deep into the Eastern Andes. Mickey claims to have sent a team member who broke down back to civilisation, but team members are unable to find him.