I'm Still Here
S7, E13: Lynette feels her mother is marrying Frank for all the wrong reasons, and tries to talk her out of it. Meanwhile, Susan tries to befriend a curmudgeonly man during her dialysis sessions who has given up on ever finding a kidney donor.