Trisha I'm Trying to Get 9 Women Pregnant!
S1, E6: Nicole wants to confront her rapper boyfriend Greg, aka `Definition', but Nicole may be in store for more than she bargained for when Greg reveals his master plan and details about his relationship with fellow rapper Sadi. Then, did Carl give his wife Janet an STD after sleeping with prostitutes?