Inclement Weather
S2, E2: A suspicious Clarke confronts President Dante Wallace (guest star Raymond J. Barry) and demands answers. Kane interrogates one of The 100, and Abby performs emergency surgery. Meanwhile, Octavia resorts to violence to find Lincoln.