Into The Mystic
S4, E6: Into The Mystic: Bull and the TAC team question whether they have a solid defence when they represent wealth manager Rachel Elliot who's on trial for her husband's murder, which she claims to have no memory of due to an alcohol-induced blackout. When Rachel's reputation for aggressive behaviour threatens to hurt them in court, Bull avoids jurors with "rage bias," an inherent dislike of people who can't control their emotions. (S4, Ep6)