Jeffreys Bay 2018
S1, E6: Big names, such as Grant ‘Twiggy’ Baker and Cheron Kraak, talk about the thrill of taking on one of the world's best point breaks at Jeffreys Bay, South Africa, and its ‘Devil winds’.