Jesus Walks
S3 E19: After Cleveland Junior falls for Vanessa, a girl in the church choir, he volunteers for a church trip but gets called out by his friend Hunter. Meanwhile, Donna's ex-boyfriend returns home from Iraq only to discover she is married.