Miles from Tomorrowland Journey to the Frozen Planet / Attack of the Flickorax
S1, E1: While on a mission to retrieve a frozen rover, Miles must save Loretta. When the lights go out at a charging station, Miles and Loretta must save their ship from Flickorax aliens.