Catalunya Barcelona: The Catalan Story of Barcelona La Rosa de Foc
S1, E2: Known as the Catalan Manchester, Barcelona experiences unprecedented growth as the 20th century unfolds by annexing neighbouring villages, building more factories and drawing a wave of migrants from within Spain.