Growing Up Hip Hop Atlanta Lil' Trouble in The A
S1, E1: Danger strikes when Bow Wow returns to the dirty A to drop a mixtape and Jermaine Dupri gives Bow an ultimatum to build his legacy. Lil Wayne's Black Lives Matter controversy blows up.