The Adventures of Batman Long John Joker; The Big Birthday Caper
S1, E5: The Joker tries to look for an actual pirate's buried treasure while filming a pirate movie, and Penguin and the Riddler team up to bring the Caped Crusader a special surprise for his birthday.