Lost Boys
S1, E5: Melinda and Andrea are hired to auction off furniture from a local inn before the structure is torn down by a new owner. Upon cleaning out the basement, Melinda discovers the sprits of three young boys and a dog that died in an orphanage fire in 1956. She must help them cross over before the inn is destroyed with them inside or they won't have anything to hold onto and will drift as earthbound sprits forever.