Raised By Wolves Lost Paradise
S1, E6: After reconnecting with her creator, Mother finds herself distracted by intense feelings, leaving the settlement vulnerable to Marcus, Sue and the Mithraic. As Campion questions his family's principles, the other children's loyalties are tested.