Luann de Lesseps, Maddie Ziegler, Jax Taylor & Tom Sandoval, Tituss Burgess
Tyler shares a message with Luann de Lesseps from a recently departed friend, delivers a heartwarming message to Maddie Ziegler and turns a sceptic into a true believer.