Unholy Matrimony: Black Widow Murders Lynette Bell
S1, E4: After a decade of rumours, an elderly woman in rural Louisiana falls under suspicion when a man is found dead in her apartment, leading authorities to discover an extensive history of tragedies surrounding the friendly church lady.