Maigret Maigret in Montmartre
S2, E2: Crime drama adapted from the novel by Georges Simenon. Chief Inspector Maigret investigates the random murders of a countess and a showgirl, and discovers a dark secret that links their past lives at the Grand Hotel in Nice.