Main Darna Nahi Chahti
S1, E5: The hunger strike ends, Tabassum lands a brand deal, and Trisha focuses on hockey. Meanwhile, Vandana faces challenges at Experimanch, Wallika joins Paro's resistance, and Devika struggles financially.