Make It 'til Dawn
S2, E5: On Halloween, Magnum and Jin search for a skip tracer at a Halloween party, while Katsumoto tracks an escaped killer who is headed to that same party. Higgins and Rick must spend the night at an allegedly haunted house in order to debunk it.