Melissa Auf Der Maur
S1, E3: Geddy meets fellow Canadian bassist Melissa Auf der Maur, known for her time in two bands of the 1990s; Melissa reveals a more private side as she takes Geddy on a tour of the Hudson Valley and discusses her life in the arts.