Memory Lane
S1, E1: Fifty years after their Olympic victories in Munich, Soviet gymnast Olga Korbut, German long jump star Heide Rosendahl, Kenyan runner Kip Keino and British pentathlete Mary Peters make an emotional return to the scene of their gold medal wins.