Nip/Tuck Merrill Bobolit
S4, E10: Sean and Christian receive an unexpected visit from the previously incarcerated Merrill Bobolit who is in need of the doctors' professional services. Escobar Gallardo blackmails the surgeons into visiting him in prison and performing surgery on his face, while Christian, Sean and Julia are surprised to learn that Matt is now married and expecting a child with his new wife.