Met Ball
S1, E5: Kylie and her Glam Squad must deliver an iconic look for the celebrity-filled Met Gala as a special guest of Versace. After a wild weekend on the East Coast, Jordyn wonders if she's living her own life, or getting lost in Kylie's.