Mickey Mouse Hot Diggity-Dog Tales Mickey's Tricky Tractor!
S1, E1: When Mickey and Pluto get stuck on a runaway tractor, they create a series of happy accidents that leads to Clarabelle's most moo-velous apple pie ever!