Mighty Pups: Pups and the Mighty Twins
S6 E12: Super-bandit, Ladybird, wreaks havoc in Adventure Bay taking all of the town's treasures - including Mayor Goodway! The Mighty Pups team up with new super pals, The Mighty Twins, to save the day - and the Mayor - in this super heroic adventure!