Mind Over Murder
S1, E4: Peter is under house arrest after punching a pregnant woman. So, he builds a bar in the basement for his friends to hang out with him, but it turns into a singing venue for Lois. Meanwhile, Stewie builds a time machine to move time forward and alleviate his teething pain.