Frasier Miss Right Now
S11, E19: Frasier is disappointed to learn that his attractive matchmaker Charlotte has a boyfriend, so he goes to a singles bar where he meets a flirtatious lady who accompanies him back to his flat, but then Charlotte turns up. Meanwhile, Niles becomes a fast food junkie.