Moment of Surrender, Pt. 1
S21 E1: Haunted by her experiences in Mexico, Nikki Alexander is struggling to come to terms with life back home. Whilst on leave she seeks out fellow pathologist Sally Vaughan for support. However, a few days later and troubled by the failure of Sally to return her calls, Nikki heads to her house only to find that it has become a crime scene and Sally is nowhere to be found.