Mother Tucker
S2, E9: Cameron loves his mom, so Mitchell isn't quite sure how to tell Cam that she makes him a little uncomfortable. Meanwhile, when Haley finally breaks up with Dylan, Phil takes it harder than anyone else, and Jay's little stomach ache gets exacerbated when he and Manny start looking things up on a medical website.