MotorStories - Mercedes 280 SE goes America - Long Island
S1 E3: Tillmann Miritz’s trip to find automobile rarities in the US goes from the Manhattan Bridge to Long Island. His Mercedes convertible brings him to the Wöllfer Estate Vineyard, where German vintner Roman Roth grows some of the best wines. His garage hides an automotive dream: the “Farmers Dream”. The Chevrolet 3100 stands for the rural “American Way of Life” like almost no other car.