Grimm Nobody Knows The Trubel I've Seen
S3, E19: Nick and Hank are on the case of a dangerous female suspect leaving a trail of Wesen in her wake. Meanwhile, Adalind decides to take things into her own hands, even if that means allying with dangerous people.