Of Grave Importance
S7, E19: Sam and Dean get a call from Annie Hawkins (guest star JAMIE LUNER), an old hunter friend, asking for help on a case. When they arrive in town, they find out Annie has disappeared. They trace her last whereabouts to an old abandoned house that is haunted by a powerful ghost.