One Step Too Far
S8, E17: Derek asks Meredith to work with him in neuro again; Catherine Avery (Debbie Allen) comes back to Seattle Grace and takes an interest in Richard; Cristina becomes increasingly suspicious of Owen; Morgan may be falling for Alex.