Order! Merge, Souls!
S1, E6: Daisy informs Eiji that the one Hiiragi Yoshitsune and the Dazaifu Government Office are fighting against is his father, Hoshimiya Gennai. Overtaken by shock, Eiji quickly refutes her, saying his father died in the Great Destruction.