Origins of the Holocaust
S1, E3: Paris is occupied, like most European capitals, except London, which resists the German submarines and bombings. Jubilant from his victories, the Fuhrer is convinced that he can overcome Stalins Russia within three months. Passing through the Baltic States and the Ukraine, where the Germans are initially received as liberators, the Wehrmacht carries out a real war of extermination against the Judaeo-Bolsheviks. This reaches its apogee in the Holocaust by Bullets. To the Germans surprise, and with the help of difficult weather conditions, the Soviets defend themselves heroically. Its the beginning of a long nightmare for the German soldiers. Having arrived near Moscow, the Wehrmacht becomes bogged down, just like in Africa where the General Rommel, who had come to help the Italians, is seriously challenged by the Allies. With the Japanese surprise attack at Pearl Harbor, the war becomes worldwide.