Shirokuma Cafe Panda gets Enthusiastic / Everyone's Parfait
S1, E5: Full Time Panda is away for a week, so Panda has to work his shifts. He gets some encouragement from a fan name Rin Rin, who he searches for every day. Mr. Polar Bear wants to serve a special menu and when word gets around it will be Parfaits, everyone has a suggestion.