Life in Pieces Parents Ancestry Coupon Chaperone
S3, E14: Jen and Greg decide to take turns dealing with her visiting parents; Heather runs into an old flame while chaperoning Samantha's dance; Colleen cashes in the love coupons Matt has given her over the years; Sophia investigates the family lineage.