Patagonia Special, Pt. 1
S22, E101: Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May take three V8-engined sports cars on a gruelling 1600-mile journey through the spectacular landscapes of Patagonia. Along the way they encounter rough roads, collapsed bridges, broken bones and a cow.