Patrick's Staycation / Walking The Plankton
S8 E8: SpongeBob comes up with a solution when Patrick cannot afford a vacation. Mr Krabs and Spongebob win a free cruise thanks to Plankton. He sneaks along to steal the secret Krabby Patty formula.