Pay the Piper
S6, E18: Barry turns to Hartley Rathaway for help when Godspeed returns unexpectedly; Iris tries to escape the Mirrorverse; after Barry realises one of the changes from Crisis is that The Flash and Pied Piper are now enemies, things get tense.