S4, E13: Pictures of You
A class assignment reveals the deepest secrets and desires of Lucas and the students of Tree Hill High. Worried about college prospects, Skills (recurring guest star ANTWON TANNER) turns to Haley. Nathan wrestles with Deb's suicide attempt. And Brooke's new classmate, Chase (recurring guest star STEPHEN COLLETTI - "Laguna Beach"), learns that Brooke cheated on her calculus exam.