Pierre-Emerick Aubameyang and Axel Wi...
S1 E2: Premier League Golden Boot winner Pierre-Emerick Aubameyang displays his trophy collection and Borussia Dortmund favourite Axel Witsel gets interrupted by his daughters, dogs and cats. (S1, ep2)