The Guide to Essential Italy Pompeii: A City Frozen in Time
S1, E4: Take a detour to the amazingly preserved city of Pompeii, with its fascinating view into the lives of ordinary Roman citizens. Envision the grandeur of Pompeii's forum, with its temples, municipal buildings, and public baths. Explore luxurious mansions, brothels, and bakeries; the theatre, outdoor gymnasium, and arena; and the beautiful Villa of Mysteries.