Practice: Cubicle Cross Mind Activation
S1, E4: Connect vital circuits of energy within your body by mastering this practice. The Cubicle Cross Mind Activation Practice is the companion exercise for the “Four Secrets of Sacred Geometry” teaching from Vesica Institute founder Robert J. Gilbert, Ph.D.